چهارمين همايش وقف و رسانه با حضور مسئولان اداره كل اوقاف و امور خيريه ،‌مسئولان صدا و سيماي مركز يزد و جمعي از اهالي رسانه در صدا و سيماي مركز يزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومي صدا و سيماي مركزيزد " در اين همايش مدير كل اوقاف و امور خيريه استان با اشاره به اينكه وقف به عنوان يك ارزش و فرهنگ در جامعه ما مطرح است گفت : چشم انداز فراروي ما اين است كه اين فرهنگ را هميشه زنده نگه داريم .

حجت الاسلام عادل در ادامه به رويكرد مجموعه اوقاف اشاره كرد و افزود : شفافيت فعاليت اطلاع رساني به مردم وبه روز رساني فرهنگ فرهنگ وقف از وظايف اين اداره است .

وي در ادامه ارتباط ميان وقف و رسانه را راه موفقيت در اين زمينه دانست و گفت :‌ براي فرهنگسازي در زمينه وقف ،‌رسانه و و قف بايد در خدمت هم باشند .

مدير كل اوقاف و امور خيريه استان همچنين به جشنواره وبلاگ نويسي با موضوع وقف اشاره كرد و افزود :  تا كنون يكصد و پنجاه وبلاگ تخصصي در اين زمينه شكل گرفته است .

مدير كل صدا و سيماي مركز يزد هم در اين همايش وقف و رسانه را دو نهاد اجتماعي دانست كه هدف آن ها خدمت به مردم و جامعه و احياي ارزش هاي والاي فرهنگي و ديني است .

دكتر پهوانيان بر تعامل رسانه و وقف تاكيد كرد و خواستار استفاده از قالب هاي هنري براي معرفي ارزش هاي فرهنگي از جمله فرهنگ وقف شد .

در پايان اين همايش از فعالان رسانه اي در عرصه وقف در طول سال گذشته تجليل بعمل آمد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا